Snapshot 21W18A - zmiany w rudach i zachowaniu kóz

Snapshot 21W18A - zmiany w rudach i zachowaniu kóz

Rozwój przyszłych wersji Minecraft 1.17 oraz 1.18 jest dość dynamiczny. W kolejnej migawce gry Minecraft firma Mojang skupiła się na dalszym rozwijaniu generatora rud oraz lekkiej modyfikacji sposobu, w jaki zachowują się od teraz kozy. Jeśli chcesz się dowiedzieć, co nowego skrywa ten snapshot czytaj dalej. 🙂

Zmiany w migawce 21w18a

  1. Zainfekowane bloki nie są już natychmiastowo niszczone. Zamiast tego mają o połowę krótszy czas niszczenia niż ich niezainfekowany odpowiednik.
  2. Wrzeszczące kozy będą częściej używać ataku odepchnięcia niż inne kozy, co przypomina atak barana. 🐐
  3. Zaktualizowano teksturę bloku źródła światła.

Zmiany w wersji poglądowej Caves & Cliffs

  1. Zmniejszono nieco pojawianie się miedzi, aby zrekompensować duże żyły rudy.
  2. Duże żyły rudy są nieco rzadsze i średnio nieco mniejsze. Ale rozmiar jest bardzo różny, więc nadal można trafić na ich *OGROMNE* wersje.
  3. Zwiększona szansa na znalezienie bloków surowej rudy w pojawiających się żyłach.
  4. Od teraz jaskinie generują się poniżej Y:0 w biomach oceanicznych (wcześniej tam nie występowały, co było przypadkiem 🙄).
  5. Zwiększono minimalny rozmiar jaskiń makaronowych, aby ułatwić ich przemierzanie.
  6. Jaskinie makaronowe nie generują się już powyżej wysokości Y:30, więc powierzchnia powinna być mniej podziurawiona dziurami 🧀.
  7. Usunięto występowanie łupków powyżej Y:0.
  8. Zwiększono przedział występowania rudy żelaza, aby można było znaleźć żelazo w jaskiniach blisko powierzchni.
  9. Zmniejszono ilość rudy żelaza dla rud normalnych rozmiarów w celu balansu rozgrywki.

Share Tweet Send
0 Komentarze
Pomyślnie zasubskrybowałeś PluginyBukkit.pl
Wspaniały! Następnie zakończ płatność, aby uzyskać pełny dostęp do PluginyBukkit.pl
Witamy spowrotem! Logowanie powiodło się
Wszystko git! Twoje konto jest w pełni aktywowane, masz teraz dostęp do całej zawartości.