Checkpoints to dość zaawansowany i popularny plugin umożliwiający tworzenie aren typu parkour, dzięki którym gracze na Twoim serwerze mogą się rozerwać i spędzić miło czas na własnoręcznie stworzonych arenach Twojego serwera Minecraft.
Plugin posiada trzy wbudowane systemy parkour. Dostępny jest tryb normalny dla prostych parkourów z wieloma poziomami trudności (łatwy, średni i trudny). Checkpoints to system parkour oparty na tabliczkach oraz menu.
Po kliknięciu na tabliczkę checkpoint zostaje stworzony punkt zapisu, którego lokalizacja zostanie ustawiona w aktualnym miejscu gracza. Zostaniesz teleportowany do tego punktu, a gdy umrzesz lub gdy użyjesz polecenia /cp.
Funkcje wtyczki Checkpoints
- Tryb normalny i poziomy trudności
- Brak ekranu śmierci (natychmiastowa śmierć)
- 3 poziomy trudności (łatwy, średni, trudn)
- Punkty kontrolne (tabliczki)
- Koniec parkouru w formie znaku lub bloku
- Fantazyjne menu dołączania do poziomów
- Automatyczne uzupełnianie tabulatorami dla poleceń
- Przywracanie ekwipunku po opuszczeniu poziomu
- Wsparcie wersji Minecraft od 1.8 do 1.17
- Wsparcie PlaceholderAPI
- Lista dozwolonych lub zabronionych bloków na poziomach.
- Wysoka konfigurowalność do własnych preferencji
- Nagrody za ukończenie poziomu
- Możliwość ochrony areny przed stawianiem bloków, teleportacją, oszukiwaniem lub opuszczaniem przez graczy.
- 6 akcji możliwych do użycia jako nagroda: wiadomość, ogłoszenie, komenda, konsola, dźwięk oraz tytuł.
- Tabliczki umożliwiające dołączenie do poziomów.
Dostępne polecenia
- /checkpoints – Lista wszystkich poleceń.
- /checkpoints setspawn – Ustawienie głównego spawnu.
- /checkpoints reload – Przeładowanie pluginu oraz konfiguracji.
- /checkpoints teleport lub /cp – Teleportacja do ostatniego punktu kontrolnego.
- /checkpoints reset – Reset punktu kontrolnego gracza.
- /checkpoints sendback – Przenosi gracza ponownie do jego punktu kontrolnego.
- /level – Lista poleceń poziomów.
- /level list – Lista wszystkich poziomów.
- /level leave – Opusza aktualny poziom.
- /level join [nazwa] – Dołączenie do wybranego poziomu. Bez argumentu zostanie otworzone menu z dostępnymi poziomami.
- /level kick – Wyrzuca gracza z aktualnego poziomu.
- /level create – Tworzony nowy poziom.
- /level remove – Usuwa wybrany poziom.
- /level setstart – Ustawia początek poziomu jako aktualne miejsce.
- /level setcreator – Ustawia nazwę twórcy poziomu.
- /level setname – Ustawia wyświetlaną nazwę poziomu. Obsługuje kody kolorów (&)
- /level setend – Ustawia koniec poziomu jako aktualne miejsce.
- /level check – Sprawdza, czy poziom został poprawnie skonfigurowany.
- /level info – Wyświetla informacje o poziomie.
- /level toggleblacklist – Włącza lub wyłącza niedozwoloną listę poziomu.
- /level addblock – Dodaje blok do niedozwolonej listy.
- /level removeblock – Usuwa blok z niedozwolonej listy.
Lista uprawnień
- checkpoints.maincommand dla polecenia /checkpoints
- checkpoints.setspawn dla polecenia /checkpoints setspawn
- checkpoints.reload dla polecenia /checkpoints reload
- checkpoints.teleport dla polecenia /checkpoints tp oraz /checkpoint lub /cp
- checkpoints.level.command dla polecenia /level
- checkpoints.level.list dla polecenia /level list
- checkpoints.level.leave dla polecenia /level leave
- checkpoints.level.kick dla polecenia /level kick
- checkpoints.level.create dla polecenia /level create
- checkpoints.level.remove dla polecenia/level remove
- checkpoints.level.setstart dla polecenia /level setstart
- checkpoints.level.setcreator dla polecenia /level setcreator
- checkpoints.level.setname dla polecenia /level setname
- checkpoints.level.setend dla polecenia /level setend
- checkpoints.level.check dla polecenia /level check
- checkpoints.level.info dla polecenia /level info
- checkpoints.level.join dla polecenia /level join [poziom]
Pobierz plugin ze strony SpigotMC